23 вересня 2014 р.

Модуль9. Рефлексія

    Це не простий крок.  Мені прийшлося продумувати стратегії для здійснення диференційованого, особисто орієтованого навчання. Адже мої вихованці мають різний рівень підготовки роботи з комп'ютером, а також різний рівень навчальних досягнень.  Я створила інструмент оцінювання для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні.   Описала у блозі свої думки та враження щодо навчання за модулем; оцінила себе як організатора процесу навчання в класі, де учень знаходиться в центрі навчального процесу. Вважаю, що мені більше і вдається та і подобається  робота в  PowerPoint та Publisher. Я непогано орієнтуюся в складання презентацій тощо. Важче мені дається робота  на  сайті та блозі. Але буду намагатися всі труднощі подолати. В дорогу -.......  !

Немає коментарів:

Дописати коментар